Werkdag 5 - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Bram Baselmans - WaarBenJij.nu Werkdag 5 - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Bram Baselmans - WaarBenJij.nu

Werkdag 5

Door: brambaselmans

Blijf op de hoogte en volg Bram

06 Juli 2012 | Aruba, Oranjestad

Vandaag de laatste werkdag van deze week gehad. Het tegelwerk hebben we helemaal klaar en buurman en buurman zijn nu lekker met het muurtje voor het huis begonnen. Een deel van de eerste laag ligt dus de andere lagen kunnen nu snel gestapeld worden.

Heel de week werden wij al door Hans opgehaald en moesten er steeds een paar achter in de pickup. Hier waren bankjes gemaakt en zat een leuning, dus dachten wij dat dit wel mocht, maar we waren er nog niet helemaal zeker van. Vandaag zijn we er achter gekomen dat dit dus niet mag. We reden van de klus naar huis en werden halve wegen aangehouden door de politie. Die vertelde dat zoals wij reden niet mocht en dat er een proces verhaal zou volgen. Op het bureau wisten ze van niets en vertelde ze dat de boete waarschijnlijk nog wel een keer zou volgen. Ik ben heel benieuwd.....

• 09 Juli 2012 - 10:54

Mam:

Hey Bram,

Als de boete daar niet komt, ligt er hier nog wel eentje. Trek jij die naar je toe of zo?
    xxx