Opening!! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Bram Baselmans - WaarBenJij.nu Opening!! - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Bram Baselmans - WaarBenJij.nu

Opening!!

Door: brambaselmans

Blijf op de hoogte en volg Bram

14 Juli 2012 | Aruba, Oranjestad

Vanmorgen zijn we om half 4 op gestaan om samen met een ex-marinier een wandeling te gaan maken. Deze wandeling hadden we door het nationale park van Aruba. Met een beetje geluk zouden we slangen te zien krijgen, een Boa, een Ratelslang of een Arubaanse slang (waar ik de naam niet meer van weet). Helaas vonden we deze niet. Wel kwamen we in de grot verschillende vleermuizen tegen, en stikte het van de geiten, zowel dode als levende.

Na deze wandeling van 3,5 uur moesten we weer snel naar de klus omdat we alles af moesten krijgen voor de opening. We hadden 2 dagen geleden besloten ook nog snel een vlonder te leggen omdat we nog geld en een beetje tijd over hadden. Deze hebben we snel afgewerkt, het hang en sluitwerk op de deuren gemonteerd en hier en daar het schilderwerk nog bij getipt. Uiteindelijk een resultaat waar we trots op mogen zijn!!!

Nadat dit alles af was zijn we naar het hotel gereden om ons even op te frissen en vervolgens om 4 uur weer bij Trampolin te zijn voor de opening. We werden als helden onthaald, er stond een bandje te spelen, we werden gezegend en we moesten een taart aan snijden. Daarna kon het feest beginnen. Er werd volop gedanst, en zowel wij als alle andere mensen stonden te genieten. Ook de clienten van de stichting hadden het heerlijk naar de zin en danste volop mee.

Uiteindelijk was het bier op en moesten we stoppen met het feest. Nu gaan we nog lekker een bbq, en gaan we (als we niet te moe zijn) daarna nog even wat drinken in de stad.

Het was een heerlijke dag die me veel voldoening heeft gegeven. We zijn het er allemaal over eens: We hebben een fantastisch mooi iets neer gezet, en dat in 2 weekjes tijd!!!!

• 14 Juli 2012 - 08:36

Mam:

Jullie hebben er echt iets fantastisch van gemaakt waar je met recht trots op kunt zijn. SUPER!!! Nu nog twee weken genieten. xxx

• 14 Juli 2012 - 12:08

Els Van Valen:

Ziet er goed uit, mooi werk verricht. Nu maar lekker genieten.
    groetjes vanuit een nat en koud Nederland.