Hooiberg - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Bram Baselmans - WaarBenJij.nu Hooiberg - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Bram Baselmans - WaarBenJij.nu

Hooiberg

Door: brambaselmans

Blijf op de hoogte en volg Bram

30 Juni 2012 | Aruba, Oranjestad

Vanmorgen om 5 uur de zee ingedoken om lekker wakker te worden en vervolgens in de auto te stappen en naar de Hooiberg (de hoogste berg van Aruba) te rijden. Eenmaal hier aangekomen zijn we begonnen aan een klim van 20 minuten naar de top. Toen we na veel bloed, zweet, tranen en spierpijn de top bereikt hadden, bleek het een beetje bewolkt te zijn. Gelukkig hebben we tussen de regendruppels door toch nog zon kunnen ontdekken. Na weer een vermoeiende afdaling zijn we in de auto naar Starbucks gestapt voor een welverdiend kopje koffie. Hierna naar het noorden van het eiland gereden. Hier is een stuk strand waar de zee ruw is en je niet kan zwemmen. Wel heel leuk om te strandjutten en een poging te doen tot het vangen van een krab. Helaas werd rond 12 uur de zon toch wel weer erg warm en besloten we terug naar het hotel te gaan en te genieten van de airco.

Morgen nog een lekker vrije dag. We hebben het plan naar babybeach te gaan. Een baai waar het water nog warmer is en we kunnen gaan snorkelen. Maandag van start aan ons project!!!

• 30 Juni 2012 - 17:46

Nicole:

Wat ziet het er daar mooi uit!! En helemaal met die knappen jongen daar boven op de rots! Jammer van het weer, maar misschien maar beter dan al gelijk felle zon. Kan me voorstellen dat het dan nog heter is! Lekker uurtjes zon pakken die niet al te heet zijn en voor de rest genieten van de airco en een lekker biertje;) en het bijhouden van deze blog :D! Heel veel plezier nog lieverd en ben heel benieuwd naar al je verhalen en foto's als je terug bent! Kan niet wachten! xxxxxx

• 01 Juli 2012 - 17:35

Mam:

Hey Bram, hartstikke leuk zo'n site met die foto's. Ga dit zeker bijhouden. Geniet er van en veel succes maandag met jullie project. Dikke kus.